Jäsenyys

MLL:n Kuopion yhdistys ry:n jäsenenä olet mukana tekemässä hyvää työtä lasten ja lapsiperheiden hyväksi.

Jäsenmaksu on 25 €/vuosi.

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen - meistä aikuisista riippuu, toteutuuko se!

Voit olla mukana turvaamassa lasten, nuorten ja vanhempien hyvinvointia liittymällä vapaaehtoistoimijoidemme joukkoon, tukemalla työtämme rahallisesti tai liittymällä jäseneksi.

MLL:n työtä yhteiskunnallisena vaikuttajana voi tukea liittymällä jäseneksi, vaikka ei olisi kiinnostunut osallistumaan toimintaan. Suuri jäsenmäärä saa myös päättäjät kuuntelemaan!

Tule sinäkin mukaan, tehdään yhdessä hyvää! 💙

Paikallisia jäsenetuja MLL Kuopion yhdistyksen jäsenille tarjoavat:

Jesper & Junior, Matkus

• 10 % alennus voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Huippu Center, Siikaranta 9

Jäsenedut ovat voimassa 1.1.-31.12.2024 MLL:n voimassa olevalla jäsenkortilla.

• 1h trampoliiniareenalla 6€/hlö
  • 1,5h trampoliiniareenalla 9€/hlö
  • 2h trampoliiniareenalla 11€/hlö
  • 1h perhelippu 4x6€= 24€
  • 1,5h perhelippu 4x9€= 36€
  • 2h perhelippu 4x11€= 44€
  • Kuntosalin kertakäynti 6€/hlö

Jäsenedut ovat jäsenelle itselleen tai esim. perhelippu siten, että jäsen on yksi perhelipun käyttäjistä + muut saman perheen jäseniä. Etu vain max. 4 henkilölle eli perhelipun määrälle.

Trampoliiniareenan paikkavarauksen voit tehdä ennakkoon vastaanotosta.
Huom! Kuntosalin ikäraja itsenäiselle harjoittelulle on 15 vuotta.

Kaffeteria Mummola, Puijonkatu 27

• -10% alennuksen kivijalkamyymälän vitriinituotteista (ei koske pitopalvelua, ruoka-annoksia, erikoiskahveja, juomia, vohveleita, toastyja).

Alennuksen saa MLL Kuopion yhdistyksen voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä.