Yhdistys

Kuopion paikallisyhdistyksen toimintaa ohjaavat yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt. Tällä hetkellä meitä MLL:läisiä on noin 70 000 ja Kuopion yhdistyksessä on noin 400 jäsentä. Paikallisyhdistyksiä on Hangosta Utsjoelle. Tule sinäkin mukaan Suomen suurimpaan perheeseen.

Yhdistyksemme tavoitteena on vaikuttaa kaupunkimme lapsiperheiden asemaan, toimia heidän keskinäisen yhteistoiminnan ja sosiaalisen kanssakäymisen edistämiseksi ja tarjota lapsiperheille arkista yhdessäoloa.

Uusia jäseniä kaivataan lisää, samoin kuin aktiivisia ihmisiä hallitukseen, ohjaajiksi perhekahviloihin ja kerhoihin sekä apukäsiksi tapahtumiin. Aikuisjäsenen jäsenmaksu on vain 25 € vuodessa.

Jäsen saa erilaisia valtakunnallisia etuja ja alennuksia, Lapsemme-lehden sekä oman yhdistyksensä jäsentiedotteet. MLL Kuopion yhdistyksen jäsenenä pääset vaikuttamaan lapsiperheiden hyvinvointiin paikallisesti!

Tule sinäkin mukaan Kuopion yhdistyksen toimintaan! Järjestetään yhdessä kerhoja, toimintaa ja tapahtumia lapsille, lapsiperheille, nuorille ja vanhemmille.

- - - -

Vietetään mukavaa aikaa yhdessä!