Perhekahvilat

Perhekahvila Matkuksessa

Perhekahvila kokoontuu Matkuksen Mielitilassa (kauppakeskuksen 2. krs, perhehuoneen vieressä).

Kevään 2024 kokoontumiset kaksi kertaa kuussa,  keskiviikkoisin klo 17-19.

10.1. ja 24.1.

7.2. ja 21.2.

6.3. ja 20.3.

3.4. ja 17.4.

8.5. ja 22.5.

Perhekahvila Saaristokaupungissa

Meillä ei ole tällä hetkellä perhekahvilaohjaajia Saaristokaupunkiin. Toiminta aloitetaan taas vapaaehtoisten löydyttyä.

Perhekahvilat kaipaavat ohjaajia

Olisitko se sinä?

Meillä Kuopiossa kaivataan uusia perhekahvilaohjaajia Kuopion Perheentalolle, Matkukseen ja Saaristokaupunkiin. Mukaan voit tulla pienelläkin panoksella.

Ohjaajana pääset suunnittelemaan perhekahvilan ohjelmaa yhdessä kävijöiden kanssa. Saat tehtävääsi perehdytyksen ja yhdistyksen hallituksen tuen. Omat lapsesi voivat olla toiminnassa mukana. Perheentalon perhekahvilan kokoontumisajankohtia ei ole vielä lyöty lukkoon, joten pääset vaikuttamaan perhekahvilan aikoihin. Tervetuloa mukaan tekemään tärkeää vapaaehtoistyötä lapsiperheiden hyväksi.

Jos kiinnostuit, niin ole yhteydessä meihin sähköpostilla kuopion.yhdistys@mll.fi, niin jutellaan lisää!

Perhekahvilatoiminta

Perhekahvila on matalan kynnyksen kohtaamispaikka vanhemmille lapsineen. Perhekahvilassa lapset saavat leikkiseuraa ja vanhemmat juttuseuraa. Perhekahvilaan voi tulla myös vain hengähtämään hetkisen kahvikupposen äärellä.

Perhekahviloiden ohjelma suunnitellaan yhdessä kävijöiden kanssa ja ohjelmassa voi olla askartelua, loru- ja lukuhetkiä ja erilaisia teemoja, kuten vauvahieronta tai lasten ensiapu sekä tuote-esittelyjä jne. Jos sinulla on ideoita perhekahvilan teemoiksi, otamme mielellämme ideoita vastaan!

Tervetuloa leikkimään, kahvittelemaan ja juttelemaan muiden perheiden kanssa, tai hengähtämään rauhassa hetkisen!

Toiveita perhekahvilan toiminnasta voi esittää suoraan perhekahvilan vetäjille tai laittamalla MLL Kuopion yhdistyksen hallitukselle sähköpostia kuopion.yhdistys@mll.fi.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.