Tervetuloa kesän viimeiseen puistoperhekahvilaan!

19.8.2021

Tervetuloa Puistoperhekahvilaan Brahenpuistoon lauantaina 21.8 klo 13.00 – 15.00!

Puistoperhekahvilan järjestävät MLL Kuopion yhdistys yhteistyössä Savolaisuus on makuasia- hankkeen kanssa. Tapaamiset ovat rentoja ja teemoitettuja sesongin mukaan. Tule mukaan nauttimaan yhdessä olosta ja herkullisista, läheltä tulevista raaka-aineista valmistettavista pienistä välipaloista. Välipalaa on varattu 50 ensimmäiselle. Perheen pienimmille tarjolla oheisohjelmaa aina päivän teeman mukaan esim. kasvien tunnistamisen parissa.

La 21.8. Elonkorjuu; satokauden makuja: Tutustutaan kauden kasviksiin ja nautitaan niistä valmistettu helppo välipala, lapsille luvassa vihannesteemainen kuvasuunnistus

Tilaisuuksilla on säävaraus. Osallistuminen ja välipala ovat maksuttomia osallistujille eikä ennakkoilmoittautumisia tarvita. Huomiona kuitenkin, että välipalojen raaka-aineita on varattu 50 henkilölle ja siten välipalaa on tarjolla niin kauan kuin raaka-aineet riittävät.

Tilaisuudessa huomioidaan koronaturvallisuus ja seurataan AVI:n kokoontumisohjeita. Muutokset tilaisuuden toteutukseen siten myös mahdollisia.