Tule ohjaajaksi Matkuksen perhekahvilaan vuodelle 2022!

22.11.2021

Tule ohjaajaksi MLL Kuopion yhdistyksen perhekahvilaan Matkuksen Mielitilaan! Jotta saisimme myös vuonna 2022 perhekahvilan Matkukseen, etsimme toimintaan uusia ohjaajia mukaan! Olisitko sinä yksi heistä? Voit pitää perhekahvilaa vaikka kerran tai pari kuussa omien mahdollisuuksiesi mukaan.

• Perhekahvilan ohjaajana pääset suunnittelemaan toiminnan sisältöä yhdessä kävijöiden kanssa oman kiinnostuksesi mukaisesti.
  •  Tutustut alueen lapsiperheisiin.
  •  Huolehdit kahvilan käytännön järjestelyistä ja kävijöiden vastaanottamisesta.
  •  Ohjaajana voit toimia sen verran kuin haluat ja omat lapset voivat olla perhekahvilassa mukana.

Saat tehtävään perehdytyksen ja Kuopion yhdistyksen hallituksen tuen. Pääset nyt itse vaikuttamaan perhekahvilan aikatauluihin.

Jos kiinnostuit, ota ihmeessä yhteyttä ja kysy lisää kuopion.yhdistys@mll.fi

Tule tekemään merkityksellistä vapaaehtoistyötä!